reclamebureau

Het in het bezit hebben van een eigen bedrijf zorgt ervoor dat je weinig tijd voor jezelf overhoudt. Er zijn zoveel extra taken die bij leidinggeven komen kijken. Het is erg dat je je personeel tevreden houdt, dit zorgt ervoor dat ze harder willen werken voor je. Daarnaast is het misschien nog wel belangrijker om een goede relatie met je klanten te hebben en behouden. Naast de bestaande relaties is het ook belangrijk dat je een stijgende lijn in je bedrijf blijft zien. Hiervoor is het van belang dat je nieuwe klanten binnen blijft halen en geloof me dat wordt opgegeven moment moeilijk. Ik kwam pas geleden dan ook met het idee om meer aan reclame te gaan doen. Dit zou zorgen voor meer naamsbekendheid. Hetgeen wat ik toen nodig had was een reclamebureau.

De zoektocht naar een reclamebureau

Ik wou mijn klantenbestand dus graag uitbreiden en besloot om in zee te gaan met een reclamebureau. Echter is dat makkelijker gezegd dan gedaan, het zoeken naar een reclamebureau is namelijk een taak op zich. Ik ben dan ook begonnen met het opstellen van een eisenlijst. Nadat ik deze lijst had opgezet ben ik op internet gaan zoeken naar een reclamebureau dat aan mijn eisen voldoet. Ik heb een aantal bedrijven uitgekozen en heb ze gecontacteerd. Niet lang erna had ik een aantal gesprekken gepland staan. Door Middel van deze gesprekken heb ik uiteindelijk een reclamebureau kunnen kiezen. We namen mijn eisenlijstje door en dit reclamebureau kon zich er vinden in mijn eisen. Dit was dan ook de reden dat we met dit bedrijf in zee wouden gaan.

De samenwerking met een reclamebureau

Samenwerken met een reclamebureau was anders dan dat ik gewend was. Het reclamebureau dacht super goed mee met ons bedrijf, maar werkte wel op hele onregelmatige tijden. Zo kon het de ene dag zijn dat ze tot een uur of 4 door gingen, terwijl ze op de andere dag door gingen tot in de nacht. Ze vertelden me dat ze graag doorpakken wanneer ze een geniaal idee hebben. Dit bleek dus ook bij mij het geval te zijn. Ik kreeg op een donderdagnacht een mailtje waarin ze een volledig plan hadden bijgevoegd. Het plan was erg goed en dit hebben we dan ook toegepast. De samenwerking met dit reclamebureau heb ik als zeer fijn ervaren. De resultaten van de reclame waren ook boven verwachtingen en dit was/is natuurlijk erg fijn.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *